Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

be u be beautiful......

Καλησπέρα blogers!!!!!!

Ένα καμβαδάκι έχω για εσάς σήμερα που παίζει σε αποχρώσεις του ροζ και μπλε . Φυσικά θέλω να αναφέρω ότι το καμβαδάκι μου είναι "ντυμένο" με πολύ λεπτή μπάλσα...
 Παρακάτω μερικά κοντινά.....η αλήθεια είναι ότι μου πήρε μερικές μέρες να το φωτογραφίσω γιατί δεν είχαμε ήλιο....δεν το έχω με τις φωτογραφίες άμα έχει και συννεφιά φανταστείτε τι θα έβγαζα....





η νεράιδα μου...

τελικά δεν περίμενα ότι αυτό εδώ το λουλούδι θα μου άρεσε τόσο πολύ.....





Όπου το θέμα είναι να κάνουμε κάτι με τις σφραγίδες μας και εγώ επέλεξα να κάνω το background με νούμερα με τα οποία συμμετέχω και στο 
scrapki-wyzwaniowo που έχει θέμα για το challenge του μήνα τα νούμερα.


Για το more than words challenge. έχω επιλέξει ένα quote  που έχει θέμα το beautiful (BE U TIFUL) και το έχω λίγο "πειράξει " λίγο για να κάνει σαν λογοπαίγνιο...για αυτή την συμμετοχή  έχω προσθέσει την κεντρική μου πεταλούδα..... 


και τέλος η lindys stamp gang. που στα παρακάτω χρώματα βασίστηκα για το καμβαδάκι μου..... 


Lindy's Color Challenge



μπορεί να μην έχω ακριβώς τα ίδια αλλά παρακάτω ακολουθεί μία λίστα με τα παραπλήσια χρώματα και σκόνες που έχω....


Αυτά για σήμερα καλά μου,,,,,,, σας φιλώ και ...
thanks for stoping by......
Popi.....










17 σχόλια:

  1. Τι όμορφος καμβάς Πόπη μου!!!! Τα έχεις συνδυάσει όλα μοναδικά!
    Σε ευχαριστούμε που έπαιξες μαζι μας στο Crafty Life και καλή επιτυχία σε όλες τις προκλήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Oh this is perfect!
    Your background is perfectly detailed too. So glad you could join us at More Than Words and Lindy's challege!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Amazing Art wow Love This Thanks for your participation at Scrapki-Wyzwaniowo and Lindy's Stamp Gang Challenge!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. This is absolutely gorgeous! Thank you for playing along with us at More Than Words!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Poppy this is amazing! I love your piece of fairyland! Is this a canvas? It's so great you could join us at More Than Words this month.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. What a piece of art! Thank you for joining at Lindy's as well as More than words!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. So beautiful and creative! Thanks for playing at Lindy's challenge!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Such an amazing canvas with so many fabulous details. Love love love it. Thanks for playing along with us at More Than Words & Lindy's challenges. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο το καμβαδάκι σου Ποπη! Γεμάτο με τοσες όμορφες λεπτομέρειες! Σε ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας στο Crafty Life Challenges και στο Lindy's color challenge!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Wow! Such a beautiful project! So many lovely details! Thanks for playing at Lindy's challenge!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. This is amazing! Wow fairyland I love it! All the best from MTW! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Such a beautiful project
    Thanks for playing along with Lindys

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Adorable! Thank you for joining us in our Scrapki-Wyzwaniowo Numbers challenge this month xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Amazing colours! Thank you for joining us at Lindy's color challenge!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

write a comment.